Tellimistingimused

Kontserdimaja e-poe ettetellimuse esitamise üldtingimused:

  • Tellimuse tegemine eeldab piletite olemasolu valitud üritustele.
  • Tellimust saab esitada kuni 27 tundi enne valitud ürituse algust.
  • Tellimus loetakse vastu võetuks tasu laekumisest AS Tallinna Kontserdimaja arveldusarvele.
  • Grupitellimused alates 10-inimesest palume saata hiljemalt 3 tööpäeva enne valitud üritust e-posti aadressile: teenindus@kontserdimaja.ee.
  • Kliendipoolseid muudatusi juba tehtud tellimuses aktsepteeritakse vaid võimaluse korral ja eelneval kirjalikul kokkuleppel.
  • Ürituse ärajäämise korral, kui klient loobub asenduspiletitest, tagastatakse tellimuse eest tasutud ettemaks vaid tellija kirjaliku avalduse alusel. Avaldust saab esitada 5 (viie) tööpäeva jooksul alates ärajäänud ürituse kuupäevast e-posti aadressile: teenindus@kontserdimaja.ee. Hiliseimaid pretensioone ei rahuldata.
  • Kliendi poolt eelnevalt tasutud tellimuse mitte kasutamisel (Üritusele mitte ilmumine, Tellimuse kasutamata jätmine, jms), tellimuse maksumust ei tagastata ning Tellimust ei kanta üle teistele Üritustele.

NB!! Kontserdimaja administratsioon ei vastuta ühegi mistahes Ürituse sisu või korraldusega seotud probleemi (s.h. muudatuste, ärajäämiste, ebaõnnestumiste, Üritust puudutava, kuid eksitava info levitamise jne) eest. Kogu eeltoodud vastutuse kandjaks on üksnes Ürituse Korraldaja. 

Lisainfo E-R 9:00-17:00
Telefon: +372 61 55 113
E-post: teenindus@kontserdimaja.ee